معرفی جدید ترین مدل های گچبری

گچبری

برای تغییر دادن دکوراسیون منزل امروزه روش های زیاده ابداع شده است، مانند تعویض مبل ها، فرش ها، پرده ها و … اما مطمئناً هیچ کدام به اندازه گچ بری کردن نمی توانند باعث ایجاد تغییر زیاد در خانه شوند. گچبری یکی از قدیمی ترین راه های نوسازی و جذاب تر کردن خانه ها می باشد که از گذشته تا به الان در بین ایرانیان رواج دارد به همین علت روز به روز بر تنوع آن افزوده می شود. به همین علت ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با جدید ترین مدل های گچبری 2023 آشنا کنیم.

گچبری چیست؟

گچبری همانطور که از نامش پیداست یکی از روش های بسیار جذاب زیبا سازی بوده که با استفاده از گچ می توانید انواع طرح های جذاب را برای سقف و دیوار ها پیاده سازی کنید، در حالت کلی گچبری ها به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می شوند و شما طبق سلیقه خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید. البته باید به دیزاین سایر نقاط خانه نیز دقت شود چرا که می بایست گچبری با سایر بخش های خانه هماهنگ باشد.

گچ بری سقف و انواع مدل های جدید

زمانی که وارد یک خانه ای می شوید، به اولین قسمتی که توجه می کنید، بدون شک سقف آن خانه است. به همین علت بیشتر متخصصان همیشه بر این نکته تاکید دارند که باید سقف خانه بیشتر از سایر نقاط آن در فرآیند گچبری مورد توجه قرار بگیرد. گچبری برای سقف دارای انواع مدل های مختلفی می باشد، اما در حالت کلی از معروف ترین آن ها در بین ایرانیان می توان به دو مدل اشاره کرد، که شامل:

گچبری سنتی

گچ بری سنتی یکی از قدیمی ترین مدل های گچبری است که بیشتر در خانه های قدیمی آن را مشاهده کرده ایم، مانند طرح هایی پر از جزئیات ظریف، سقف های شلوغ و …، سبک سنتی کچبری در ایران معمولاً تداعی کننده باغ ها و بهشت است. به همین دلیل در طراحی آن از طراح های شلوغ استفاده می کنند.

گچبری

گچبری مدرن

در انجام گچبری به سبک مدرن دیگر خبری از گل ها و مرغ های بهشتی نیست، این نوع سبک با طراحی و خطوط ساده شناخته می شوند و امروزه از محبوبیت زیادی در بین عموم مردم برخوردار هستند. و به همین دلیل بیشتر افراد به این سبک علاقه بیشتری نشان می دهند. البته ناگفته نماند که شما لازم نیست با گروه موتیف دکور نگران مدل های گچبری باشید، چرا که این تیم بهترین ایده ها را برای خانه شما اجرا خواهند کرد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید! 09128045185
از نمونه کارهای ما در اینستاگرام دیدن کنید: mostafa.taghipour@

 

تفاوت گچبری کلاسیک و مدرن؟

تا اینجای مقاله به این نکته پی برده ایم که گچبری مدرن یعنی طرح ساده و گچبری کلاسیک یعنی نقش و برجستگی و لایه های بسیار. البته این طرز فکر کاملاً درست است اما ما می خواهیم کمی تخصصی تر در مورد تفاوت این دو سبک از گچبری صحبت کنیم. گچبری های کلاسیک به طور معمول قواعد خاصی دارند. یعنی حاشیه ها مشخص هستند، جزئیات و سطح جزئیات ارزیابی شده و نقش و نگار ها شبیه سازی می شوند. اما در کچبری مدرن از این خبر ها نیست، و نیاز به حاشیه ندارد. به طور کلی تقارن سازی در سبک مدرن دیده نمی شود. به همین دلیل هر کدام از این سبک ها طرفداران مخصوص به خود را دارند.

گچبری جدید بر روی ستون ها و جزیره در آشپزخانه

این نوع گچبری بیشتر در سبک کلاسیک رایج است، که می تواند ظاهر بسیار شیکی به وجود آورد. انواع گچبری ستون ها بر روی سر ستون ها و پایه ستون های گرد و مربع در فضا های مختلف قابل اجرا است.

جدید ترین گچ بری های دیوار 1402

دیوار قسمتی از خانه است که اگر گچبری و تزئینی روی آن اجرا نشود، به هیج وجه ظاهر زیبایی ندارد، در حالی که شما می توانید با استفاده از تکنیک گچبری جلوه خاصی به دیوار های خانه خود بدهید. این نوع گچبری یکی از روش های شیک و مدرن است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. گچ بری روی دیوار به شکل های مختلف و در سبک های گوناگونی از دکوراسیون انجام می شود. این سبک ها شامل؛ کلاسیک، نئوکلاسیک، مدرن و سنتی می باشد. که هر کدام طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و هر یک از این سبک ها دارای اصول خاصی هستند. و ما در مقاله های دیگری به بررسی هر کدام از این سبک ها پرداخته ایم.

 

گچبری

گچبری

گچبری

گچبری

گچ بری اتاق خواب

انتخاب سبک گچ بری جدید مناسب با سبک دکوراسیون فضا

یکی از اصلی ترین نکاتی که باید در انتخاب گچ بری به آن دقت کنید، انتخاب سبک گچبری مناسب با دکوراسیون و طراحی داخلی خانه است. طرح گچبری ها باید متناسب با متراژ و ابعاد فضا مورد نظر شما باشد. همچنین انجام گچبری در سبک کلاسیک و پر از جزئیات در فضا هایی با متراژ کم توصیه نخواهد شد و همچنین در فضا هایی با ابعاد کوچک باید از گچبری های سبک مدرن استفاده کنید.

 

معرفی جدید ترین مدل های گچبری

تیم موتیف دکور

گچبری جزو اصلی ترین تصمیم ها برای داشتن خانه ای رویایی و زیبا می باشد، و باید در انتخاب تیمی که قصد دارید توسط آن ها گچ بری انجام شود، کاملاً حرفه ای و مجرب باشد. و به همین علت ما به شما گروه موتیف دکور را پیشنهاد می کنیم. گروه موتیف دکور با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه طراحی و اجرای گچبری به صورت کاملاً حرفه ای در عرصه طراحی انواع مناطق مسکونی و اداری مشغول به فعالیت است، و دارای پروژه های بسیار موفقی در طی این چندین سال می باشد. فقط کافیست یک بار با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید، و طرح پیشنهادی خود را لحاظ کنید، تا ما بهترین طرح را برای شما اجرا کنیم.

سخن پایانی

گچبری از سری اقدامات مهم برای تکمیل بازسازی و نو سازی خانه است، که می تواند جلوه ای بسیار زیبا به فضای شما ببخشد. اگر شما هم علاقمند به انجام دادن گچ بری برای خانه خود هستید، فقط کافیست با تیم حرفه ای موتیف دکور در ارتباط باشید، و زیبایی خانه خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید. همچنین شما با موتیف دکور می توانید جدید ترین مدل های گچ بری را برای خانه خود اجرا کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *