گچبری نور مخفی

گچبری نور مخفی

گچبری نور مخفی

زمانی که شما وارد یک خانه ای می شوید، بدون شک اولین نقطه ای که توجه شما را جلب می کند سقف خانه است. چرا که تمامی روشنایی خانه از سقف آن تامین می شود به همین دلیل افراد همیشه تلاش می کنند تا سقف را بسیار نورانی و جذاب طراحی کنند. یکی از روش هایی که باعث جذاب تر شدن سقف اتاق ها و روشنایی بیشتر خانه ها می شود، انجام نور مخفی است. نور مخفی یک ایده نو ظهور بوده که باعث جذابیت هر چه بیشتر سقف خانه می شود. در واقع نور مخفی به اجرای هر گونه نور پردازی گفته می شود، که منبع تولید نور به طور مستقیم در آن دیده نمی شود، و ما فقط نوری که به چشممان می رسد را خواهیم دید. البته لازم به ذکر است که بدانید نور مخفی همان شیلنگ های نورانی بوده که در فروشگاه های الکتریکی وجود دارد و در سقف ها و داخل گچبری اجرا می شود. اما نور مخفی در سقف به خودی خود جذاب نیست و شما می توانید با اجرای گچبری نورمخفی در سقف اتاق ها، نمایی جذاب به آن بدهید.

گچ بری نور مخفی سقف چیست؟

شما اگر قصد گچبری کردن خانه، یا یک تغییر اساسی در خانه خود دارید، گچبری نور مخفی سقف می تواند فرصتی عالی برای شما باشد. گچ بری نور مخفی یکی از انواع گچبری های سقف بوده که امروزه، در طراحی داخلی بسیاری از خانه ها برای زیبا سازی بیشتر سقف استفاده می شود. این گچبری یکی از چندین گچبری های گروه موتیف دکور بوده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. گچبری نور مخفی، در صورت اجرای صحیح و اصولی می تواند جلوه ای چشم نواز به دوراسیون داخلی خانه شما ببخشد. و باعث شود تا خانه شما شیک تر از آنچه که هست به چشم بیاید.

گچبری نور مخفی

گچ بری نور مخفی مدرن

گچبری نور مخفی از دسته عناصر دکوراسیونی هستند که می توانند به شکل بسیار جذابی فضا ها را لوکس و لاکچری کنند. این مدل از گچبری ها به دلیل منحنی ها و خطوط ساده ای که دارند کاملاً مناسب سالن های پذیرایی و لابی ها می باشند. این طراحی برای گچبری نورمخفی باعث می شود تا نور مخفی متمرکز و زیبا در فضا پخش شود و فضایی لاکچری و مجلل ایجاد کنند. این نوع گچبری نور مخفی در سقف ها مورد استفاده قرار می گیرند می توانند جلوه ای خیره کننده ای به فضا ها ببخشند.

گچبری نور مخفی کلاسیک

یکی از جذاب ترین طراحی های محبوب در دنیای دکوراسیون داخلی استفاده از گچبری نورپردازی کلاسیک است. این گچبری ها برای نور مخفی به شکلی ساده و آرامش بخش اجرا می شوند که به وضوح با گچبری های کلاسیک سازگاری دارند. در سبک کلاسیک نور باید به نحو ملایم و دلنشینی در فضا پخش شود.

رنگ مناسب نور مخفی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از نصب نورمخفی به آن توجه کنید، انتخاب رنگ مناسب برای نور مخفی در هنگام گچبری کردن است، چرا که رنگ نور مخفی می تواند تاثیرات متنوعی بر فضا داشته باشد. برای مثال رنگ های گرم برای فضا های آرامش بخش و راحت و رنگ های سرد برای فضا های پویا و انرژی آور مناسب است.

گچبری نور مخفی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید! 09128045185

از نمونه کارهای ما در اینستاگرام دیدن کنید: mostafa.taghipour@

مزایای گچبری نور مخفی

بدون شک نورپردازی در طراحی داخلی خانه، تاثیر زیادی در زیبا سازی فضای داخلی ساختمان دارد. چرا که نور پردازی درست و مناسب می تواند اثرات بصری بی نظیری را ایجاد کند و فضای خانه را بسیار شیک و چشم نواز کند. همچنین در فرآیند نور پردازی برای گچبری نور مخفی، تجهیزات نوری مانند لوستر ها، لامپ ها، چراغ ها و … نقشی اساسی دارند و می بایست با یکدیگر هماهنگ باشند تا زیبایی بی نظیری خلق شود.

گچ بری نور مخفی برای چه فضا هایی مناسب است؟

استفاده از گچبری نور مخفی در فضای منزل می تواند جلوه ای بسیار شیک به خانه شما ببخشد. به ویژه اگر خانه شما رنگی سفید داشته باشد و نور مخفی می تواند به شکل موثر و زیبایی فضا را تزئین کند، همچنین رنگ های سفید یا رنگ های خنثی می توانند با نور مخفی سازگاری خوبی داشته باشند و باعث ایجاد یک احساس تمیزی، آرامش و سادگی در فضا شوند.

گچبری نور مخفی

عوامل تاثیر گذار در قیمت گچبری نور مخفی

قیمت گچبری نور مخفی سقف تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله متراژ فضای مورد نظر، قیمت مصالح، طرح و سبک انتخابی و … قرار دارد. هر یک از این موارد می توانند به تنهایی یا در کنار سایر عوامل قیمت انواع گچبری نور مخفی را کاهش یا افزایش دهند. اما مهم ترین نکته در مورد طراحی و اجرای گچبری نور مخفی این است که می توان کار را با گروه موتیف دکور انجام داد. چرا که این گروه می تواند با مناسب ترین قیمت بهترین کار ها را برای مشتریان خود انجام دهد.

سخن پایانی

اگر شما هم از چهره یکنواخت خانه خود خسته شده اید و قصد یک تغییر بزرگ را برای عید سال 1403 دارید، باید به شما بگوییم که گچ بری نور مخفی عالی ترین راهی است که می تواند خانه شما را 360 درجه تغییر دهد. شما با این مدل گچبری می توانید باعث بهتر دیده شدن سقف و نور پردازی بهتر خانه تان شوید. اگر قصد گچبری نور مخفی را دارید، فقط کافیست با مشاوران موتیف دکور تماس بگیرید، تا در اسرع وقت در خانه شما حاضر شده و گچبری را شروع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *