گچ بری اتاق خواب

گچبری اتاق

بررسی گچ بری اتاق خواب

شاید به نظر شما اتاق خواب جزو اصلی ترین بخش های یک خانه نباشد و زیاد به چشم نیاید، اما این طرز فکر کاملاً نادرست و اشتباه است. چرا که اتاق خواب مهم ترین قسمت در خانه محسوب می شود، یا به قولی اتاق خواب محل آرامش و استراحت افراد خانواده است، و باید بیشتر از سایر نقاط خانه به آن توجه شود. یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توانید اتاق خواب خود را زیبا و جذاب کنید؛ استفاده از روش گچبری است.

گچبری اتاق خواب چیست؟

گچبری اتاق خواب همانطور که از نامش پیداست، یک نوع هنر بریدن و کنده کاری بر روی گچ است، که در محیط های مختلفی اعم از اتاق خواب اجرا می شود. شما با استفاده از تکنیک گچ بری در اتاق خواب های خود می توانید آن فضای سرد و بی روح را از اتاق های خود گرفته و فضایی مدرن، کلاسیک، سنتی و … را جایگزین آن کنید، چرا که گچبری کردن همانند یک روح در جسم انسان است و جسم آدمی بدون روح خود ارزشی ندارد. و خانه بدون گچبری نیز مانند یک چهار دیواری سرد و بی روح می باشد.

دیوار های اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های خانه می باشد. اما اگر می خواهید که فقط یک دیوار از اتاق خوابتان را گچ بری کنید، بهتر است که دیواری را انتخاب کنید که تاج تخت روی آن است، چرا که اصلی ترین بخش اتاق خواب آن قسمت است. ضمناً لازم به ذکر است که بدانید؛ گچبری دیوار اتاق خواب به چند سبک کلاسیک، نئو کلاسیک و مدرن قابل اجرا می باشد.

گچبری اتاق خواب

گچبری دیوار اتاق خواب

گچبری دیوار اتاق خواب بیشتر با سبک ساده طراحی می شود، اما گاهی سلیقه ها متفاوت بوده و برخی از افراد دوست دارند که اتاق خواب خود را با سبکی سلطنتی و شیک گچ بری کنند، در این گونه موارد شما می توانید از گچبری های سلطنتی استفاده کنید، اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که گچبری دیوار اتاق خواب شما می بایست با گچ بری سقف همخوانی داشته باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید! 09128045185
از نمونه کارهای ما در اینستاگرام دیدن کنید: mostafa.taghipour@

گچبری سقف اتاق

به جرات می توان گفت که گچبری سقف اتاق خواب بیشتر از گچبری های دیوار اهمیت دارد، چرا که با ورود افراد به اتاق خواب اولین بخشی که به چشم می خورد، سقف اتاق خواب است. و هر چقدر آن را زیبا تر گچ بری کنید باعث جذاب تر شدن فضای اتاق خواب شما خواهد شد. و باید به این نکته نیز توجه کنید که باید سقف و دیوار اتاق خواب را با یک سبک گچ بری کنید.

گچبری سقف اتاق

نکات گچبری اتاق خواب

زمانی که قصد دارید برای اتاق خواب خود یا اهالی خانه، اقدام به گچ بری کنید باید چند نکته را مورد توجه قرار دهید، که موتیف دکور قصد دارد، این نکات را برای شما شرح دهد.

رنگ مناسب

همانطور که می دانید رنگ ها جزو، زیبا ترین ترکیبات برای جذابیت اتاق خاب و خانه شما هستند، به خصوص اتاق خواب که نمی توان به گونه ای اجرای گچ بری آن را جلو برد که باعث گرفتگی و از بین رفتن نور در اتاق شود، چرا که ما برای آرامش داشتن به اتاق خواب خود می رویم و به همین دلیل باید به شکلی اتاق خواب گچبری شود که باعث از بین رفتن آرامش بصری نشود.

استفاده از طرح های مناسب

طراحی اتاق خواب باید به گونه ای باشد که کوچک تر از فضای پذیرایی جلوه کند، و به همین علت نباید از طرح های شلوغ و نا مناسب استفاده کنید، زیرا طرح های شلوغ مناسب مکان ها و اتاق های بزرگ می باشد. اما نگران نباشید چرا که گروه موتیف دکور شما را در انتخاب طرح مناسب راهنمایی خواهند کرد.

دکوراسیون خانه

اجرای گچ بری برای اتاق خواب می بایست در راستای دکوراسیون منزل شما انجام شود، به طوری که اگر از مبل و پرده های سنگین و بزرگ استفاده می کنید، بهتر است گچبری خانه و اتاق خواب شما نیز بزرگ و جذاب باشد، و بالعکس اگر دکوراسیون و دیزاین خانه شما به طور مینیمال طراحی شده، بهتر است از گچ بری های ساده استفاده کنید.

ارتفاع سقف اتاق

مهم ترین نکته ای که باید در هنگام گچ بری اتاق خواب به آن توجه کنید، سقف اتاق خواب است. چرا که هر سقفی طرح مخصوص به خود را دارد. طرح های سنگین و بزرگ بیشتر مناسب اتاق خواب هایی است که سقف آن بلند بوده و دارای پنجره های قدی می باشد، و اما اگر سقف اتاق خواب شما به صورت استاندارد یا کوتاه تر طراحی شده است، بهتر است طرح های شلوغ و بزرگ را هرگز انتخاب کنید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم گچبری اتاق خواب جزو اصلی ترین تصمیم ها برای داشتن خانه ای رویایی و زیبا می باشد، و باید در انتخاب تیمی که قصد دارید توسط آن ها گچ بری خانه و اتاق خوابتان انجام شود، کاملاً حرفه ای و مجرب باشد. و به همین علت ما به شما گروه موتیف دکور را پیشنهاد می کنیم. گروه موتیف دکور با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه طراحی و اجرای گچبری به صورت کاملاً حرفه ای در عرصه طراحی انواع مناطق مسکونی و اداری مشغول به فعالیت است، و دارای پروژه های بسیار موفقی در طی این چندین سال می باشد. فقط کافیست یک بار با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید، و طرح پیشنهادی خود را لحاظ کنید، تا ما بهترین طرح را برای شما اجرا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *